Countdown - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Kelly Bas - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Kelly Bas - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

15 Januari 2014 | Nederland, Egmond a/d Hoef

Lieve allemaal,

Nog 2 weekjes en dan is het zo ver! Donderdag 30 januari vlieg ik naar Nicaragua, waar ik 5 maandjes zal verblijven. De eerste 3 weken ga ik mijn Spaans oefenen en woon ik bij een gastgezin, hierna verhuis ik naar een 'studentenkamer' van OnStage en sta ik op eigen benen.
Ongeveer eind februari zal ik vervolgens met de stage starten in het publiek ziekenhuis in Masaya op de afdeling fysiotherapie.

Zo langzaam aan vind ik het best spannend, de eerste keer in mn uppie op reis en meteen naar de andere kant van de wereld is toch best heftig. Toch kijk ik er ook naar uit en heb er vertrouwen in dat het goed komt :)

Met deze blog wil ik jullie op de hoogte gaan houden van mijn avonturen en het verloop van de stage zelf. Natuurlijk ben ik ook bereikbaar via skype en de mail, en mochten jullie post willen sturen, heb ik evt ook nog een adres.

Liefs, Kelly

  • 15 Januari 2014 - 12:34

    Bastiaan:

    Komt allemaal goed mop. Ben trots op je, love you.

  • 15 Januari 2014 - 18:47

    Katinka Zomerschoe:

    Super joh dat je nu echt bijna gaat, vast een hele waardevolle ervaring! Veel plezier daar!

  • 03 Februari 2014 - 18:22

    Nathalie:

    Hallo Kelly,

    Leuk om te zien wie onze opvolger is! Ik ben nu net een week terug uit Nicaragua, en heb mijn stage ook in het publieke ziekenhuis van Masaya gelopen. Geniet ervan, stel je open voor nieuwe ervaringen, laat het maar over je heenkomen, en oordeel niet te snel!

    P.s. In welk gezin kom je? En ga je ook in Granada wonen (is echt heel leuk!) En welk hostal of hotel kom je dan?

  • 03 Februari 2014 - 19:57

    Kelly Bas:

    Hoi Nathalie,
    Wat leuk! Heb je een leuke en leerzame tijd gehad in het ziekenhuis? En nog tips en tricks voor mij? haha

    momenteel verblijf ik in Granada bij Doña Bertilda, over 3 weken verhuis ik vervolgens naar een hostel in Masaya - casa Rosa. Vandaag heb ik 1 van de andere meisjes ontmoet, die daar ook zal komen te wonen. Het zal mij benieuwen, maar ik laat alles lekker over me heen komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Egmond a/d Hoef

Kelly

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 11008

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Nicaragua

Landen bezocht: